Advanced Photonic Laser Therapy

“Advanced Photonic Therapy”  of De Therapeutische Softlaser wordt ingezet bij allerlei pijnklachten en ter vervanging van naalden bij de traditionele acupunctuur. Het is een geavanceerde vorm van acupunctuur waar men licht in plaats van naalden gebruikt, om de traditionele acupunctuurpunten bij paarden, honden & andere dieren te stimuleren.
En het biedt een veilige, pijnloze & effectieve methode  om pijn te verminderen, het immuunsysteem te versterken en de genezing te bevorderen.
“Advanced Photonic Therapy” omvat wetenschappelijke principes uit de wiskunde, natuurkunde, biochemie en bio-energetica. Door een basiskennis van de werking van huid, acupunctuur en licht is het eenvoudig te begrijpen hoe de therapie de genezing bij mens en dier bevordert De methoden die worden gebruikt door Advanced Photonic Therapy zijn gebaseerd op het onderzoek van Dr. Brian McLaren. Dr. McLaren, een professioneel gekwalificeerde menselijke acupuncturist en Australië’s hoogst gekwalificeerde veterinair acupuncturist, publiceerde zijn onderzoek in 1996. Sindsdien heeft hij mensen en hun dieren over de hele wereld gediagnosticeerd en behandeld. Gebaseerd op het onderzoek van dr. Brian McLaren, is “Advanced Photonic Therapy” in staat om uit te leggen op een  strikt wetenschappelijke wijze hoe fotonische therapie werkt.

Wanneer?

Vrijwel alle fysiologische omstandigheden van het lichaam kunnen worden aangepakt.
Het werkt als een lichaamseigen pijnstillers en ontstekingsremmers, en dit ter maximale bevordering van de genezing. Daardoor kan de herstelperiode van o.a. ontstekingen, kneuzingen en andere klachten aanzienlijk worden verkort. Je kan het inzetten voor en na een operatie waardoor de tijd van wondgenezing vermindert.

Voor meer informatie of het maken van een afspraak:

• Mail: info@praktijknatuurlijk.nl
  • Mobiel 06-11100859
  • Of vul uw gegevens in op de contactpagina
Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On LinkedinVisit Us On Google Plus